Що робити, якщо вам не відшкодовують гроші за неякісний товар

На популярній сторінці в соцмережі повідомляють факт: в "Домовичку" продали неякісне взуття, а гроші повертати відмовляються. Як бути споживачу у подібній ситуації?

Анонім пише: "Мама вчора купила черевики в "Домовичку" - поки дійшла додому підошва відпала. Гроші повертати не хочуть і черевики міняти. Будьте обережні - не купуйте там взуття". Знайома ситуація? Конотопський Ревізор радить наступне:

Оскільки взуття відноситься до категорії товарів, які найбільш часто підробляють, пам'ятайте, що згідно ст. 26 ЗУ «Про захист прав споживачів» заборонена реалізація покупцям продукції, на яку: 1) відсутні документи, що підтверджують її відповідність вимогам законодавства, 2) ввезена на територію України без документів, які підтверджують її належну якість, 3) фальсифікованої продукції Продавець зобов'язаний передати покупцеві продукцію належної якості і надати інформацію про товар.

У відповідності зі ст. 6 ЗУ «Про захист прав споживачів», ви в будь-який момент маєте право вимагати у продавця пред'явити документи, які підтверджують належну якість продукції – сертифікат якості, який видається заводом-виробником і який зобов'язаний бути у кожного продавця на території України. Якщо вам не видають чек, варто замислитися, а чи купувати на цій точці товар.

Але часто буває, продавці не хочуть ні міняти товар, ні повертати гроші покупцям навіть у межах гарантійного строку. Як бути тоді? Зверніться з відповідною скаргою в управління по захисту прав споживачів при міськвиконкомі. Якщо і такі звернення не дадуть результату, то добитися правди можна звернувшись до суду.

У разі судового рішення вашої проблеми, ви маєте право ставити питання про відшкодування моральної шкоди. Але будьте готові привести належні докази такого збитку - довідку з лікарні, що підтверджують травму, або погіршення здоров'я, викликане переживаннями з приводу невдалої покупки і відмовою повернути гроші за неї продавцем, а також витрати на адвоката, якщо такий буде приймати участь у справі. 

Не слід забувати: оскільки в більшості випадків споживачі бояться або лінуються відстоювати свої права, тому їх й ігнорують. Нині в Конотопі важко знайти торгові точки, які працювали б без порушень. З цього приводу юристи радять споживачам добиватися правди і ні в якому разі не мовчати, якщо їх права порушуються або обмежуються.

Якщо у вас є інформація про порушення прав споживачів, пишіть нам на адресу news@05447.com.ua. Редакція сайту міста Конотопа готова підтримати вас у відстоюванні ваших прав!

Про результати інспекцій, які проходили в Конотопі останнім часом можна прочитати у новинах за тегом "Конотопський ревізор". Приєднуйтесь до нас у соцмережах! http://vk.com/club101780030 та https://www.facebook.com/groups/702573519872961/?pnref=lhc

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку