На Сумщині хлопці "викрали" товариша, щоб зняти відео на Youtube

Троє 19-річних сумчан, аби зняти матеріал для ютуб-ролика, позавчора ввечері розіграли сценку з перевезенням свого товариша в багажнику автомобіля. Випадкова жінка, що проїздила поряд, сприйняла все як викрадення людини та викликала поліцію.

Про це повідомляє відділ комунікації поліції Сумської області.

В обласному центрі, троє приятелів, аби розважитись, вирішили відзняти ролик для YouTube каналу. Нічого ліпшого не прийшло їм на думку, як ідея покататися в багажнику «Ланоса». З цією метою один з трьох заліз до багажного відділення легкового автомобіля, а його приятелі завели двигун та помчали по місту.

Випадкова жінка, яка їхала на авто слідом за жартівниками, побачила, що з незакритого до кінця багажника переднього автомобіля видніється людська голова та відбувається якась жестикуляція рукою, і, сприйнявши все як викрадення людини, викликала поліцію. Повідомивши правоохоронцям номер машини, в якій перевозили «викраденого», і, вказавши напрямок її руху, жінка поклала слухавку.

Все інше було справою техніки. Невдовзі жартівників було зупинено поліцейськими. Хлопці, не очікуючи на такий перебіг подій, трохи налякалися, але оговтавшись, повідомили правоохоронцям, що просто захотіли екстриму.

Провівши відповідні бесіди з юнаками про небезпечність подібних жартів, працівники поліції склали протокол за ст.173 КУпАП «Дрібне хуліганство».

Дивіться також: На Сумщині поліцейські рятували коханця та чоловіка, що тікав від демонів.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
202 перегляди у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань