Погане обслуговування в маршрутках. Куди скаржитись конотопцям?

Конотопці знову виказують своє невдоволення обслуговуванням у маршрутних таксі міста. Недоброзичливість деяких водіїв викликає обурення у містян. Як бути, та куди звертатися, якщо у вас є скарги на місцевих перевезників?

Сьогодні наша редакція отримала листа, в якому мешканці Конотопа розповідають прикру ситуацію, яка трапилася на маршруті №11. Школяр заплатив за проїзд 1.50, та оскільки він не пред'явив учнівський квиток, водій зажадав, аби той сплатив повну вартість квитка. Проте в дитини не знайшлося 3-х гривень. Тоді шофер відчинив двері, аби висадити хлопця на мороз. Дитина мусили б або мерзнути, або йти пішки, якби за нього не вступилися пасажири. Та водій погодився їхати далі тільки після того, як одна жінка доплатила за дитину.

Наші читачі були настільки обурені поведінкою маршрутчика, що в своєму листі навіть попросили нас вплинути на те, аби недоброзичливий водій був звільнений з роботи.

Куди скаржитись

Хочемо зауважити, що якщо у вас виникла конфліктна ситуація з водієм маршрутки чи є невдоволення технічним станом транспорту, телефонуйте на гарячу лінію міськвиконкому15-06 або в Управління економіки Конотопської міської ради за номером2-63-75.

Диспетчерам потрібно назвати дату, час, номер маршруту та місце пригоди, тобто на якій зупинці або між якими зупинками сталось порушення. Також слід вказати державний номерний знак автобуса, щоб потім під час розгляду скарги можна було встановити, хто саме був за кермом у цей момент. У кінці дня всі скарги розподіляють по управліннях, а на наступний день їх починають розглядати чиновники.

Ще більш дієвим буде, якщо одночасно з усною ви напишете письмову скаргу в Управління економіки Конотопської міської міської ради. В письмовій скарзі також слід вказувати дату, час і місце події, номер маршруту, а також державний номерний знак транспортного засобу. Також можна надати наявні фото- та відеодокази. В тексті слід викласти суть скарги і перелічити вчинені водієм порушення.

Письмову скаргу в Управління економіки можна подати двома способами: надіслати рекомендованим листом через будь-яке поштове відділення, або ж зареєструвати скаргу в ЦНАПі (Центр надання адміністративних послуг). Послуга безкоштовна.

ЦНАП розташований на першому поверсі Конотопської міської ради, в лівому крилі.

АТП не допоможе

 Для написання скарги не радимо використовувати електронні звернення, адже юридично вони не мають статусу офіційних. Подібні звернення носять статус інформаційних запитів і не є обов’язковими до розгляду, а також на них не обов’язково давати відповідь. Також ми не радимо звертатись напряму до перевізника, оскільки зазвичай керівництво АТП на такі скарги не реагує і подібні випадки умисно приховуються.

Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі