У Конотопі споживачам пояснили, що робити, коли ламається нова техніка

Під час телефонної "гарячої" лінії з питань захисту прав споживачів виникло запитання, що робити, коли придбаний ноутбук через місяць перестав вмикатися?

Відділ контролю міськради на своїй фейсбук-сторінці нагадав порядок дій у випадку, коли придбаний технічно складний побутовий товар вийшов з ладу.

1. Звернутися до продавця магазину, в якого був придбаний товар, з вимогою виконання безоплатного гарантійного ремонту.

2. При оформленні акта прийому-передачі товару до сервісного центру для виконання гарантійного ремонту звернути увагу на вказані терміни виконання ремонту – законодавством передбачено 14 днів або за згодою сторін інший строк. Не підписуйте акт в якому зазначено невизначений чи занадто тривалий термін виконання ремонту: понад 14 днів, до появи запасних частин, не більше 3-х місяців.

3. Написати заяву на видачу з обмінного фонду товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) незалежно від моделі на час ремонту вашого товару (при умові, якщо товар включений до переліку товарів, з яких утворюється обмінний фонд).

4. Під час отримання товару після виконаного ремонту перевірити наявність акта виконаних робіт сервісного центру.

Також слід пам’ятати, що відповідно до положень статті 7, статті 8 Закону України "Про захист прав споживачів":

- при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті;

- доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад 5 кілограмів продавцю та їх повернення споживачеві здійснюється за рахунок продавця;

- за кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) та за кожний день затримки усунення недоліків понад установлений строк (чотирнадцять днів) споживачеві виплачується неустойка відповідно в розмірі одного відсотка вартості товару.

Нагадаємо, нещодавно у відділі захисту прав споживачів допомогли жінці повернути неякісну сукню.