• Головна
  • Що робити, якщо вам не відшкодовують гроші за неякісний товар
Конотопський ревізор
08:00, 17 жовтня 2015 р.

Що робити, якщо вам не відшкодовують гроші за неякісний товар

Конотопський ревізор

На популярній сторінці в соцмережі повідомляють факт: в "Домовичку" продали неякісне взуття, а гроші повертати відмовляються. Як бути споживачу у подібній ситуації?

Анонім пише: "Мама вчора купила черевики в "Домовичку" - поки дійшла додому підошва відпала. Гроші повертати не хочуть і черевики міняти. Будьте обережні - не купуйте там взуття". Знайома ситуація? Конотопський Ревізор радить наступне:

Оскільки взуття відноситься до категорії товарів, які найбільш часто підробляють, пам'ятайте, що згідно ст. 26 ЗУ «Про захист прав споживачів» заборонена реалізація покупцям продукції, на яку: 1) відсутні документи, що підтверджують її відповідність вимогам законодавства, 2) ввезена на територію України без документів, які підтверджують її належну якість, 3) фальсифікованої продукції Продавець зобов'язаний передати покупцеві продукцію належної якості і надати інформацію про товар.

У відповідності зі ст. 6 ЗУ «Про захист прав споживачів», ви в будь-який момент маєте право вимагати у продавця пред'явити документи, які підтверджують належну якість продукції – сертифікат якості, який видається заводом-виробником і який зобов'язаний бути у кожного продавця на території України. Якщо вам не видають чек, варто замислитися, а чи купувати на цій точці товар.

Але часто буває, продавці не хочуть ні міняти товар, ні повертати гроші покупцям навіть у межах гарантійного строку. Як бути тоді? Зверніться з відповідною скаргою в управління по захисту прав споживачів при міськвиконкомі. Якщо і такі звернення не дадуть результату, то добитися правди можна звернувшись до суду.

У разі судового рішення вашої проблеми, ви маєте право ставити питання про відшкодування моральної шкоди. Але будьте готові привести належні докази такого збитку - довідку з лікарні, що підтверджують травму, або погіршення здоров'я, викликане переживаннями з приводу невдалої покупки і відмовою повернути гроші за неї продавцем, а також витрати на адвоката, якщо такий буде приймати участь у справі. 

Не слід забувати: оскільки в більшості випадків споживачі бояться або лінуються відстоювати свої права, тому їх й ігнорують. Нині в Конотопі важко знайти торгові точки, які працювали б без порушень. З цього приводу юристи радять споживачам добиватися правди і ні в якому разі не мовчати, якщо їх права порушуються або обмежуються.

Якщо у вас є інформація про порушення прав споживачів, пишіть нам на адресу [email protected]. Редакція сайту міста Конотопа готова підтримати вас у відстоюванні ваших прав!

Про результати інспекцій, які проходили в Конотопі останнім часом можна прочитати у новинах за тегом "Конотопський ревізор". Приєднуйтесь до нас у соцмережах! http://vk.com/club101780030 та https://www.facebook.com/groups/702573519872961/?pnref=lhc

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Конотоп #спілка споживачів #захист прав #неякісний товар
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...