«Стоп корупція» на залізниці. Телефони гарячої лінії

Першого вересня у поїздах Укрзалізниці та на вокзалах біля квиткових кас з’явилися інформаційні постери: «Стоп корупція» і «Якість та сервіс». Мета такої акції – удосконалити сервіс і підвищити якість обслуговування пасажирів, зупинити і запобігти правопорушенням працівників залізничного транспорту. Укрзалізниця зацікавлена у зворотному зв’язку зі своїми клієнтами, тому просить повідомляти про зазначені випадки за номерами гарячої лінії та на електронні скриньки, вказані на інформаційних постерах та на офіційному сайті Укрзалізниці.  Змінити на краще якість та сервіс на залізничному транспорті мають змогу до помогти самі клієнти. Укрзалізниця приймає пропозиції щодо обслуговування за номером 0800-50-3111, який вказаний на постері «Якість та сервіс» та на електронну скриньку:  service@uz.gov.ua . Також можна заповнити на сайті форму зворотного зв’язку: https://www.uz.gov.ua/passengers/hotline/service/

 За цим номером також можна повідомити про неналежні якість обслуговування та сервіс, зокрема  неякісну постільну білизну у вагоні або те, що у цьому не прибрано, порушення службових обов’язків провідників чи випадки нечемності. Це допоможе керівництву оперативно зреагувати і усунути недоліки.

Якщо пасажири помітили, що провідник провозить безквиткових пасажирів або контрабандний товар, чи на вокзалі побачили перекупників, чи у касі когось обрахували, – телефонуйте за номером, що вказаний на постері «Стоп корупція» 0800-50-3222 або пишіть на електронну адресу: anticor@uz.gov.ua чи заповніть форму зворотного зв’язку: https://www.uz.gov.ua/passengers/hotline/stop_corruption/

Усі повідомлення про порушення на залізничному транспорті та про недоліки обслуговування будуть ретельно вивчені, щоб позбутися таких явищ.

Акція Укрзалізниці має за мету покращити рівень обслуговування пасажирів та унеможливити зловживання на залізничному транспорті. Укрзалізниця закликає пасажирів разом виявити несумлінних працівників, підвищити культуру обслуговування і  допомогти зробити перебування клієнтів у поїздах і на вокзалах кращим та комфортнішим.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати