• Головна
  • Облаштування торгового залу: які факторі зумовлюють розміщення техніки та меблів
Новини компаній
15:00, 3 жовтня 2022 р.

Облаштування торгового залу: які факторі зумовлюють розміщення техніки та меблів

Новини компаній

Досить просто та швидко можна купити холодильні вітрини та стелажі для оформлення магазину з будь-яким товаром, але перед цим необхідно розробити дизайн приміщення та вирішити, як саме розставляти предмети. Планування допоможе вибрати найбільш підходящі моделі холодильного устаткування, касових боксів, станцій дезінфекції тощо. Фактично, витративши певний час та сили на створення проекту облаштування торгової точки, в майбутньому вам не доведеться переплачувати та відкладати відкриття. Але найголовніше – завдяки вдалому розміщенню вдасться забезпечити стабільний прибуток.

Навіщо ретельно обирати місце для розміщення торгового обладнання?

Облаштування торгового залу: які факторі зумовлюють розміщення техніки та меблів, фото-1

Не надаючи значення розташуванню касових боксів, стелажів з випічкою та овочами, візків, турнікетів або холодильників, ви ризикуєте отримати замість прибуткового бізнесу торгову точку, яка потребуватиме постійних вкладень, але не даватиме фінансової віддачі. І, навпаки, при правильному підході до розміщення предметів є шанс привабити велику кількість відвідувачів, збільшити середній чек та забезпечити комфортність покупок.

Від того, де та як стоять меблі й техніка, залежить багато чого:

  • З якою швидкістю пересуватимуться відвідувачі. У вхідній зоні (там, де знаходяться візки, кошики та турнікети) потрібно забезпечити достатньо вільного простору, а от усередині магазину необхідно уповільнити пересування – так більше шансів зацікавити покупців товарами, що представлені на полицях.
  • Наскільки швидко і легко знаходитимуть клієнти потрібні товари. Задоволеність покупців багато в чому залежить від часу, що витрачається на пошук потрібних їм позицій.
  • Вірогідність виникнення черг біля кас. Якщо поруч із місцем оплати немає достатньо місця, люди займатимуть ряди з товарами та заважатимуть іншим робити покупки.
  • Наскільки добре продаватимуться ті чи інші товари.
  • Чи звертатимуть покупці увагу на акційні пропозиції та чи братимуть участь в програмі лояльності.
  • Яким буде відсоток спонтанних покупок.

Якщо магазин невеликий, то складанням плану можна зайнятися самостійно, використовуючи поради мерчендайзерів та маркетологів, які легко знайти в Інтернеті. Оформлення просторого приміщення чи торгової мережі потребує системного підходу, тому єдиним правильним рішенням буде найняти спеціаліста чи команду професіоналів. Вам залишиться лише проаналізувати проект, внести певні корективи та схвалити планування, а потім закупити обладнання у перевіреного постачальника та запустити бізнес.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...