• Головна
  • У Конотопі розробили модель дослідницької роботи школярів спільно з біосферним резерватом ЮНЕСКО
16:00, 27 листопада 2020 р.

У Конотопі розробили модель дослідницької роботи школярів спільно з біосферним резерватом ЮНЕСКО

У Конотопі розробили модель дослідницької роботи школярів спільно з біосферним резерватом ЮНЕСКО

Спільно із управлінням освіти Конотопської міської ради та НПП "Деснянсько-Старогутський" в рамках роботи Деснянський біосферний резерват ЮНЕСКО розробили організаційну модель дослідницької роботи школярів з біології.

На базі Конотопської МАН створили гурток, де максимальна увага приділялася спостереженням безпосередньо в природі, - повідомляється на фб-сторінці "Друзі Сеймського ландшафтного парку".

Під час екскурсій та біологічної школи юнаки та дівчата робили записи та вимірювання, відбирали зразки щоб потім опрацювати та проаналізувати своє надбання. 

Для цього на базі міського краєзнавчого музею ім. О. М. Лазаревського за участі Конотопської станції юних натуралістів влаштували фестиваль біологічних колекцій, адже дослідницька робота грунтується на вмінні опрацьовувати саме колекції в широкому сенсі: джерел інформації, окремих спостережень, вимірів тощо.

Фестиваль слугував ще й майданчиком для апробації дослідницьких робіт школярів. Їм потім не складно було представляти свої роботи на конкурсах та наукових зібраннях.

В підсумку підготовлено кілька цікавих проектів, зокрема описали рослинність Спадщанського лісу, дослідили видовий склад первоцвітів в лісах, запропонували для заповідання нові ділянки, про що свідчить низка публікацій.

Отриманий досвід описано у монографії "Підсумки залучення громадськості до спостережень за станом довкілля в Деснянському біосферному резерваті" (2020). Книга доступна в мережі Інтернет.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#довкілля #ЮНЕСКО #Конотопська МАН #Сеймський парк
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Оголошення
live comments feed...