Інструкція: як вибрати диван, який прослужить довго

Диван — багатофункціональний предмет інтер’єру, на який припадає серйозне навантаження. Основні критерії вибору надійних, довговічних меблів, які гармонійно поєднаються з іншими предметами інтер’єру — це якість пошиття, матеріал каркасу, наповнювач, конфігурація дивану, місце розташування, розмір приміщення. Розрізняють три типи каркасів: ДСП (спресована тирса), фанера (склеєні шари натурального дерева) і металокаркас. Каркаси, виготовлені цілком з ДСП, дуже ненадійні, так як цей матеріал призначений для використання в конструкціях, які розраховані на малі навантаження. Каркас з фанери або металу стійкий до навантажень, такі конструкції відрізняються довговічністю. Якщо бажаєте купити дивани у Львові чи будь-якому іншому місті, обирайте надійного виробника.

Дивани — критерії вдалого вибору

Основні фактори, на які слід звертати увагу, обираючи диван:

  • Про якість виробів свідчать акуратні, рівні шви.

  • Наповнювач повинен бути виконаний з пінополіуретану не нижче 25 щільності або ж пружинного блоку. Варто уникати дешевого поролону низької щільності, який через 2 тижні просяде і не підлягатиме відновленню.

  • Зверніть увагу на товщину тканини. Занадто тонка оббивка — черговий спосіб економії. Швидше за все, вона швидко розтягнеться і перестане тримати форму.

  • Всі механізми повинні бути виконані з металу товщиною не менше трьох міліметрів, мати якісне покриття і сполучні елементи. Якщо механізм пофарбований недбало, швидше за все, рівень виробництва, де він виготовляється, не найвищий і є ризик поломок.

  • Якщо є вільний кут, то кутовий диван — найкращий варіант меблів, який дозволить створити красивий та практичний інтер’єр. Якщо ж вільної площі зовсім небагато, то краще вибирати прямий дво- або тримісний диван. Оптимальний варіант диванів для невеликих квартир — компактні конструкції шириною до двох метрів, при цьому вони трансформуються в повноцінне двоспальне ліжко.

  • Гарантія на м’які меблі по ДСТУ становить 18 місяців, і, відповідно, кожен виробник зобов’язаний давати мінімум півтора роки гарантії. Головне питання в тому, як продавець буде виконувати свої гарантійні зобов’язання. Переконайтеся, що у продавця є своя сервісна служба і в разі виникнення поломки ви будете мати справу саме з ним, а не з виробником.

Якщо ви шукаєте щось конкретне, краще підійдуть інтернет-магазини: можна швидко знайти підходящу модель за певною ціною. У звичайних магазинах це зробити складніше, так як через дорогу оренду в залах виставлено всього 5-10% асортименту. В результаті продажі відбуваються по картинці з каталогу або зі слів продавця. В онлайн-магазині не потрібна передоплата. Якщо нашим клієнтам товар не підійшов, ми надаємо покупцеві можливість від нього відмовитися при доставці без пояснення причини. Особливо відповідальні можуть попередньо подивитися на меблі в шоу-румі. Якщо у покупця немає конкретних переваг і він хоче вивчити ціноутворення і якість продукції, то краще вирушати в меблеві центри, де в одному місці представлена ​​продукція всіх провідних виробників. Можна ознайомитися з якістю продукції, прицінитися і зрозуміти, хто і що з себе представляє.

Увага: маркетингові хитрощі

Найбільш поширеним трюком є ​​суперприваблива ціна на диван, якого немає в наявності. Але про це покупці дізнаються, лише прийшовши в магазин. Такі акції привертають зацікавлених покупців в салони, а далі ставка робиться на продавців, які повинні переорієнтувати людей на інший товар за звичайною ціною. Отже, будьте пильні!

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі