У Конотопі магазин відмовлявся ремонтувати телефон по гарантії

У Конотопі магазин відмовлявся ремонтувати телефон по гарантії, Анатолій Кияшко

На «гарячу» лінію з питань захисту прав споживачів до відділу контролю міської ради звернувся споживач С., у якого магазин відмовлявся брати телефон на гарантійний ремонт.

Про це повідомляється на фейсбук-сторінці відділу контролю.

Споживач придбав 5 липня 2017 року в одному з магазинів міста мобільний телефон, а 22 червня 2018 року телефон довелося віддати для виконання гарантійного ремонту. Повернули телефон з ремонту 12 липня цього року, але пропрацювавши 2 дні, він знову вийшов з ладу. Споживач відніс телефон до магазину для передачі до сервісного центру. Та через тиждень споживачу зателефонували і повідомили, що йому відмовлено у виконанні гарантійного ремонту, оскільки гарантійний термін телефону закінчився 5 липня 2018 року.

Дії продавця чи особи, на яку покладено виконання гарантійних зобов’язань, в даному випадку неправомірні. Відповідно до ч.6 ст. 7 Закону України «Про захист прав споживачів», при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті. Отже, гарантійний строк не закінчився 5 липня, а продовжився ще на 20 днів.

В результаті роз’яснення чинного законодавства телефон споживача прийнято та відправлено до сервісного центру для виконання гарантійного ремонту в термін погоджений зі споживачем.

Дивіться також: Сумщина долучається до цифрового порядку денного України

телефонремонт гарантія
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі