07:30, 20 липня 2018 р.
У Конотопі магазин відмовлявся ремонтувати телефон по гарантії
На «гарячу» лінію з питань захисту прав споживачів до відділу контролю міської ради звернувся споживач С., у якого магазин відмовлявся брати телефон на гарантійний ремонт.
Про це повідомляється на фейсбук-сторінці відділу контролю.
Споживач придбав 5 липня 2017 року в одному з магазинів міста мобільний телефон, а 22 червня 2018 року телефон довелося віддати для виконання гарантійного ремонту. Повернули телефон з ремонту 12 липня цього року, але пропрацювавши 2 дні, він знову вийшов з ладу. Споживач відніс телефон до магазину для передачі до сервісного центру. Та через тиждень споживачу зателефонували і повідомили, що йому відмовлено у виконанні гарантійного ремонту, оскільки гарантійний термін телефону закінчився 5 липня 2018 року.
Дії продавця чи особи, на яку покладено виконання гарантійних зобов’язань, в даному випадку неправомірні. Відповідно до ч.6 ст. 7 Закону України «Про захист прав споживачів», при виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування продукції в ремонті. Отже, гарантійний строк не закінчився 5 липня, а продовжився ще на 20 днів.
В результаті роз’яснення чинного законодавства телефон споживача прийнято та відправлено до сервісного центру для виконання гарантійного ремонту в термін погоджений зі споживачем.
Дивіться також: Сумщина долучається до цифрового порядку денного України
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
13:47
17 квітня
07:46
17 квітня
12:38
15 квітня
ТОП новини
live comments feed...