«Не менше 6 гривень»: чому деякі маршрути в Конотопі не обслуговує жоден перевізник

У Конотопі склалася ситуація, коли деякі автобусні маршрути існують лише «на папері». Приватні перевізники не бажають їх обслуговувати, а комунального автотранспорту банально не вистачає.

"ТопКонотоп" дізнавався, яка доля чекає на неактуальні маршрути та чому 4 гривні за проїзд — вже недостатньо.

Чому деякі маршрути існують лише «на папері»

Як розповів заступник міського голови Ігор Степанченко, на більшості маршрутів є постійні перевізники, які пройшли конкурс і стали перевізниками на один, два чи три роки. Також є маршрути (№№ 5, 7, 17), які обслуговуються за тимчасовими договорами, а це значить, що їх потрібно подовжувати кожні декілька місяців.Де-юре маршрут №17 закріплений за «Корунд-С», але фактично його обслуговують більше на власний розсуд

Посадовець заявив, що у місті також є маршрути, які перевізники вважають неприбутковими. На такі маршрути немає пропозицій під час конкурсів, тимчасово обслуговувати їх також ніхто не бажає. Серед таких — маршрути №9 та №17.

«Відсутність автобусів по деяких маршрутах пов'язана з тим, що жоден із перевізників не виявив бажання їх обслуговувати»

Ігор Степанченко, заступник міського голови

Директор «Корунд-С» Юрій Шкореда у свою чергу розповів, що деякі маршрути міста обслуговуються нерегулярно у зв’язку з поганим станом доріг, через що постійно ламаються автобуси. Підприємець каже, що належне курсування автобусів також залежить від ціни за проїзд. А небажання укладати договори на постійній основі також пов’язане з тарифом, адже міська влада не хоче їх підвищувати.

Юрій Шкореда підтвердив, що маршрут №17 дійсно був «корундовський», але наразі він їм не належить і автобуси туди не їздять. Він пояснив, що справа не тільки у відсутності належного дорожнього покриття, адже маршрут майже дублюють автобуси №3 та №8.

Актуальні та неактуальні маршрути

Директор «Корунд-С» запевняє, що всі маршрути, які вони обслуговують, є актуальними. Він додав, що в інших перевізників також немає неактуальних маршрутів. За словами підприємця, відсутність автобусів на певних маршрутах пов’язана з неналежним відношенням до перевізників міської влади.

А от за словами Степанченка, неактуальні маршрути є і, якщо далі не буде ніяких ініціатив з боку перевізників, їх будуть оптимізовувати. А щоб покрити ділянки маршрутів, які зараз не обслуговуються, доведеться редагувати всю маршрутну систему. Роботу в цьому напрямку, каже посадовець, розпочали ще на початку 2017 року. Для реалізації плану була потрібна наявність комунального автотранспорту. Проте через дії тодішнього директора КП «Конотопське трамвайне управління» Ігоря Назаренка комунальні автобуси не закупили.

Варто нагадати, що з початку так званої “транспортної війни” у Конотопі минув рік. Тоді перевізники влаштували бойкот та вимагали підвищення тарифів. Декілька днів приватні автобуси не виходили на маршрут, фактично паралізувавши місто. Після мітингу під стінами міської ради та рішення міського голови розірвати договори, деякі перевізники повернулись на маршрути та кілька тижнів працювали зі зниженими тарифами. Після «перемоги» над перевізниками міська влада анонсувала великі зміни у транспортній мережі міста . Планували закупити комунальні автобуси, запустити більше трамвайних вагонів тощо.

Начальниця управління економіки Конотопської міської ради Людмила Гапєєва розповіла, що 2017 року закупили три комунальні автобуси. Спочатку виділили приблизно 500 тисяч гривень на два автобуси, потім — ще 200 тисяч гривень. Загалом, за словами посадовиці, комунальних автобусів наразі п’ять. Вони закріплені за маршрутами №10 та №16: по два автобуси на кожен маршрут, ще один перебуває у резерві.

«Після підвищення тарифу до 4 гривень, комунальні автобуси стали рентабельними. Є потреба в додаткових автобусах, тому у 2018 році їх планують закупити, якщо депутати виділять кошти»

Людмила Гапєєва, начальниця управління економіки КМР

Закупівлю нового автотранспорту для КП «Конотопське трамвайне управління» анонсував й Ігор Степанченко.

Скільки має коштувати проїзд в автобусах

Напередодні підвищення тарифів на проїзд по місту, ТопКонотоп проводив опитування серед читачів, аби дізнатися чи готові вони платити 4 гривні за проїзд. Тоді більшість користувачів відповіла, що така ціна прийнятна.

За словами Степанченка, перевізники не припиняють розмов про підвищення тарифу до 5-6 гривень, але у міськраді цю тему не планують розглядати до кінця року.

«Тариф має бути не менше 6 гривень. Він додав, що минулого року, коли вперше піднімалось питання підвищення тарифу, «Корунд-С» пропонував підняти вартість лише на гривню-півтори, а не до 6 гривень, як розповідали в міськраді»

Юрій Шкореда, директор «Корунд-С»

«Коли робили розрахунки на підвищення тарифу до 4 гривень, ціна дизпалива, у нас всі машини їздять на дизпаливі, була 21 гривню. Станом на сьогодні — 26 гривень. П’ять гривень різниці, а тариф залишився без змін. До того ж, сьогодні-завтра ціна знову може підвищитись. Підвищення тарифу на проїзд — фактор, який не від перевізників залежить. Крім того, з нового року виросла мінімальна заробітна плата, а ціна проїзду залишилась така сама, тобто прибуток у підприємства залишився без змін, а ось витрати різко збільшились», — аргументує свою позицію Шкореда.

Як бачимо, ситуація зайшла у глухий кут: перевізники зацікавлені у підвищені тарифу, а міська влада не збирається робити цього. Комунальний транспорт нині не здатний охопити усі «проблемні» маршрути, а придбання додаткових автобусів, кажуть, відтягується через відсутність сесій.

Отже, важко спрогнозувати, коли маршрутки у Конотопі курсуватимуть на належному рівні. А тим часом у Сумах виконавчий комітет ухвалив рішення про підвищення вартості проїзду в маршрутках до 5 гривень.

Дивіться також: Мер Артем Семеніхін о 6 ранку особисто проконтролював, як їздять міські маршрутки

ТопКонотоп
маршрутки ціна
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
899 переглядів у жовтні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Коментарі

Коментарі призначені для обговорення, вияснення цікавих питань

Промо
Дистриб'ютор світлотехнічного обладнання Feron представив свою нову рекламну кампанію ЗМІНЮЙ, СТВОРЮЙ, СЯЙ! Це перша кампанія такого масштабу для бренду, і вперше Feron безпосередньо звертається до своїх споживачів: "Світло - це можливість бачити світ навколо, вивчати його, знаходити нове. Заповнюючи простір світлом - ми наповнюємо його новою енергією, новими смислами і ідеями." 15-річний досвід роботи на ринку інноваційних джерел світла дозволив доскональ...
Новини компаній
Останнім часом місто Слов'янськ на світовій арені звучав тільки в контексті військових дій на Донбасі. Проросійські найманці захопили місто в квітні 2014 року, з тих пір Слов'янськ був у всіх на слуху. Про нього говорили по телевізору, писали в інтернеті і газетах, говорили в кабінетах чиновників. Після того, як сепаратисти разом з найманцями покинули місто під натиском українських військових, у Слов’янську настав мир. Сьогодні тут по вулицях безтурботно г...
Суспільство
Нещодавно мера Конотопа запросили до програми DROZDOV на телеканалі ZIK. Ця передача є діалогом на живо відомого журналіста Остапа Дроздова зі своїм гостем - головним ньюзмейкером тижня, що минає. Цього разу темою розмови став Конотоп, як лакмусовий папірець процесів, що відбуваються в країні. Очільник міста розповів про відомі йому факти: систему відкатів, контрабанду, вплив московської церкви і сіру масу простих людей, за яких він збирається боротися.
Кримінал
Чоловік не сплатив податків на 26 тисяч грн. Як інформує Конотопський міськрайонний відділ державної виконавчої служби, суму боргу списали з рахунків неплатника. Таким чином, після винесення державним виконавцем постанови про накладення арешту на кошти боржника та списання їх з рахунків останнього, був погашений податковий борг на користь держави.
Політика
Мер Конотопа Артем Семеніхін розповів про перспективи судового позову проти депутатів міськради, про фейкову владу Конотопа та ситуацію в Україні. Під чай онлайн-трансляції на своїй фейсбук-сторінці він також відповідав на різноманітні запитання глядачів. "Я та моя команда вирішили таки йти у велику політику, бо не можливо вирішувати проблеми Конотопа на місцевому рівні" - заявив очільник міста. Він також розповів про протидію з боку центральної влади, за...
Пригоди
Сьогодні мікрорайон Воронцово було охоплено вогнем. Ядучий дим розповсюджувався по всьому місту. Про це на своїй фейсбук-сторінці розповіла секретар міськради Олена Багрянцева. Вона також викликала вогнеборців і оприлюднила світлини з місця пожежі.
Кримінал
4 вересня співробітниками Роменської виправної колонії № 56 було попереджено спробу доставки наркотиків. Про це повідомляє відділ комунікації поліції Сумщини. Під час догляду вмісту посилки, яка надійшла засудженому С. від громадянина І., всередині моркви було виявлено полімерну колбу, в якій знаходився поліетиленовий пакунок з речовиною бурого кольору невідомого походження, схожою на наркотичну. За фактом вилучення були складені відповідні матеріали та по...
Культура
8 вересня о 17.00 у Конотопі виступатимуть Сергій Фоменко і гурт Мандри, Антитіла, GrozovSka Band і Марія Бурмака з Gypsy Lyre. Це вже четвертий концерт в рамках фестивального марафону: попередні три відбулися в Ізмаїлі та Генічеську, а на День Незалежності музиканти влаштували святковий виступ на головній площі прифронтового Маріуполя, зібравши як відпочивальників та цивільних громадян, так і військових, які несуть службу в секторі М.Конотоп на карті фест...
Влада
Голова Сумської ОДА підписав розпорядження про визначення ширини прикордонної смуги в Сумській області. Як повідомляє СТС, у ньому йдеться про те, що ширина прикордонної смуги в межах нашої області вздовж державного кордону на сухопутних ділянках і вздовж берегів прикордонних річок, озер та інших водойм в межах прилеглих до кордону територій, де вводиться прикордонний режим, становить 10 км від лінії кордону в тил території України. Тому прикордонним РДА р...