• Головна
  • Конотопцю допомогли повернути неякісну куртку
11:00, 19 січня 2018 р.

Конотопцю допомогли повернути неякісну куртку

Конотопцю допомогли повернути неякісну куртку

На одному з ринків міста споживач придбав чоловічу зимову куртку. А помірявши вдома і гарно роздивившись, помітив, що і колір не пасує і за розміром не підходить. Тож довелося йти на ринок, щоб повернути куртку.

Про порядок та способи повернення і обміну неякісного товару нагадує в своєму новому дописі на власній фейсбук-сторінці відділ контролю міськради.

Продавець, як і належить, спочатку запропонував обміняти на іншу куртку з наявного в нього асортименту. Але споживачу нічого не підійшло. Продавець забрав у споживача куртку і повідомив, що кошти поверне, коли її продасть. Споживач погодився. На щастя куртка продалась досить швидко і споживач отримав кошти. Але для себе вирішив з’ясувати, чи правомірно діяв продавець, коли призначив для повернення коштів невизначений термін часу, адже товар міг і взагалі не продатися, тому і зателефонував на «гарячу» лінію з питань захисту прав споживачів.

Відповідно до положень статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару.

При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Тож, як бачимо продавець, повідомивши споживачеві, що поверне кошти після продажу товару, діяв не правомірно. Максимальний термін повернення продавцем коштів - сім днів з моменту звернення споживача.

Також, нагадуємо, щоб захистити свої права в разі потреби, завжди при придбанні товарів вимагайте розрахунковий документ - касовий чи товарний чек, квитанцію, тощо.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#поверненнятовару #неякіснийтовар
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...