• Головна
  • У Конотопі споживачу допомогли повернути гроші за несправну електропічку
14:00, 10 січня 2018 р.

У Конотопі споживачу допомогли повернути гроші за несправну електропічку

У Конотопі споживачу допомогли повернути гроші за несправну електропічку

Споживач М. придбав в одному з магазинів міста електричну духову піч. Та через декілька тижнів використання піч перестала виконувати свої функції. Продавець погоджувався лише обміняти її на іншу, але покупець зміг відстояти свої права і повернути гроші за товар.

Про це повідомляється на фейсбук-сторінці відділу контролю міськради.

Споживач звернувся до магазину, в якому був придбаний товар, з відповідною претензією. Працівники магазину, як і належить, передали піч до сервісного центру для виконання безоплатного ремонту. Там визнали електропіч непридатною до ремонту та надали відповідний акт.

Продавець магазину запропонував споживачеві М. обміняти неякісну піч на нову якісну або на інший товар. Споживач намагався пояснити, що хоче повернути кошти за придбаний товар, але продавець наполягав лише на обміні. Тому покупець звернувся до відділу контролю міської ради за консультацією.

Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

1) розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;

2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця (виробника), товар.

Після роз’яснення чинного законодавства з питань захисту прав споживачів, кошти споживачу М. були повернуті в повному обсязі.

Також звертаємо увагу, що при розірванні договору розрахунки із споживачем у разі підвищення ціни на товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі.

Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#праваспоживачів #поверненнятовару
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...