• Головна
  • "Сумиобленерго" запустило мобільний додаток "Мій рахунок" для Android
11:00, 8 грудня 2017 р.

"Сумиобленерго" запустило мобільний додаток "Мій рахунок" для Android

 "Сумиобленерго" запустило мобільний додаток "Мій рахунок" для Android

Тепер споживачі можуть контролювати нарахування за спожиту електроенергію, вносити покази лічильника та оплачувати рахунки за використану електричну енергію через мобільний телефон, а також переглядати заплановані відключення за своєю адресою.

Як повідомляє прес-центр компанії, фахівці ПАТ "Сумиобленерго" розробили мобільний додаток для побутових споживачів електричної енергії "Мій рахунок", який працює на платформі Android. Завантажити його на свій смартфон можна через "PlayMarket" (https://play.google.com/store), набравши в пошуку – "Мій рахунок".

За допомогою мобільного онлайн-сервісу "Мій рахунок" можна:

• створити обліковий запис у особистому кабінеті;

• вести декілька особових рахунків;

• контролювати стан розрахунків і споживання;

• зручно та вчасно передавати покази лічильника;

• сплачувати за електроенергію платіжною карткою;

• отримувати рахунок в електронному вигляді на вказану електронну пошту;

• переглянути актуальні тарифи, планові відключення та іншу корисну інформацію.

 "Сумиобленерго" запустило мобільний додаток "Мій рахунок" для Android, фото-1

З питаннями щодо обслуговування необхідно звертатися до кол-центру ПАТ "Сумиобленерго" за телефоном 0 800 300 247 або надіславши повідомлення через Інтернет-приймальню на сайті ПАТ "Сумиобленерго".

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#мобільнийдодаток #платежі #Сумиобленерго
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...