• Головна
  • Конотопцям пояснили, як повернути неякісне взуття
14:00, 1 грудня 2017 р.

Конотопцям пояснили, як повернути неякісне взуття

Конотопцям пояснили, як повернути неякісне взуття

Право на розірвання договору купівлі-продажу та повернення сплачених за неякісний товар коштів або заміну на новий товар надає наявність у придбаному товарі істотного недоліку (стаття 8 Закону України «Про захист прав споживачів»).

Про це нагадали на фейсбук-сторінці відділу контролю міської ради, куди нерідко звертаються споживачі з питанням, як повернути до магазину придбане взуття, в якому почала відклеюватись підошва.

Відклеювання підошви, відповідно до Рекомендацій щодо визначення характеру дефекту взуття та умов його експлуатації, затверджених Наказом Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерства промислової політики України від 17.10.2002 №291/457 (далі Рекомендації) визначається як прихований дефект взуття виробничого характеру, що може виявитися протягом гарантійного терміну експлуатації і таким, що може бути усунутий підприємством – виробником без зниження споживчих властивостей взуття.

Тож, такий недолік, як відклеювання підошви у придбаному взутті, надає право споживачеві тільки на безоплатне його усунення в терміни, передбачені законодавством (14 днів, або, за згодою сторін, інший термін).

Перелік дефектів шкіряного взуття, що можуть бути усунені підприємством-виробником без зниження його споживчих властивостей наступний.

По верху взуття:

- відрив деталей верху по стрічці;

- відрив оздоблювальної фурнітури;

- поломка замків-блискавок

По низу взуття:

- відрив ранта (рант - деталь низу взуття, яка з´єднує устілку з підошвою і верхом взуття);

- відклеювання крокуля (підошва з крокулем – підошва, п’яткова частина якої має форму фронтальної поверхні підбору і кріпиться до нього);

- відставання набійки через пошкодження втулки, окрім пошкодження втулки через заміну набійки невідповідної конструкції;

- відклеювання підошви.

Також, у відділі контролю міськради споживачам нагадують, що відповідно Рекомендацій такі дефекти, як:

- механічні пошкодження (опіки, порізи, здири, проколи);

- деформація внаслідок неправильного носіння, сушіння, а також дії хімічних та інших речовин;

- ремонт (крім заміни набойок та приклейки профілактичних підметок)

не надають права споживачеві висувати претензію до виробника, позаяк такі недоліки виникають внаслідок порушення умов експлуатації взуття та правил догляду за ним.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#захистспоживачів #взуття #Конотоп
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...