На Сумщині чоловік заплатив 5 тисяч за віртуальну коробку передач

Намагаючись дешевше купити через інтернет автозапчастини, 58-річний глухівчанин втратив понад п’ять з половиною тисяч гривень за не отриманий товар.

Наразі пошуками шахраїв зайнялись поліцейські в рамках відкритого кримінального провадження - повідомляє відділ комунікації поліції Сумської області.

До поліції із заявою про шахрайство звернувся 58-річний мешканець Глухова. Чоловік розповів поліцейським, що на одному з популярних серед українців інтернет-сайті з продажу старих та вживаних речей знайшов дуже вигідну пропозицію щодо покупки автомобільної коробки передач. Зв’язавшись по мобільному із продавцем, заявник домовився про повну передоплату товару і відразу перерахував на його карту 5527 гривень. Та провівши декілька днів в очікуванні бажаної покупки, вирішив знов зателефонувати продавцю. Але номер уже був поза зоною досяжності…

«За даним фактом слідчі поліції відкрили кримінальне провадження за ч. 1 ст. 190 «Шахрайство» Кримінального кодексу України, в рамках якого проводяться всі першочергові слідчі дії для встановлення особи зловмисника, - говорить Леонід Бібік, начальник Глухівського відділу поліції. - Що ж до цілком зрозумілого бажання кожного українця придбати потрібну річ подешевше, поліція наголошує, що купуючи товари в інтернеті, не слід довіряти занадто дешевим пропозиціям, які в більшості є банальною шахрайською пасткою».

Нагадаємо про ще одну популярну у конотопських інтернет-шахраїв схему зняття грошей з чужих рахунків.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати