На Сумщині операторів «102» вчили, як спілкуватися з громадянами

Минулого тижня близько тридцяти операторів та диспетчерів служби вчилися по-новому спілкуватися з людьми, котрі в стресовому стані звертаються на «гарячу» лінію поліції за допомогою.

Про це повідомляє відділ комунікації поліції Сумської області.

Аби навчити операторів правильному спілкуванню з громадянами, котрі в стресовому стані звертаються за допомогою на лінію «102», вмінню у найкоротший час отримати максимальний об‘єм інформації та правильно кваліфікувати подію, про яку йде мова, фахівці відділу психологічного забезпечення УКЗ ГУНП в області розробили та провели відповідний тренінг.

Учасники тренінгу не лише розширили свої уявлення про власні комунікативні здібності, а й відпрацювали навички переконання та вміння знаходити вагомі аргументи на користь своєї точки зору. Спеціалісти-психологи розповіли та показали важливість у розмові з невидимим співрозмовником, котрий, до того ж, перебуває у критичній для нього ситуації, таких нібито «дрібниць», як інтонація, тональність та гучність голосу, окремих слів-«маркерів», вмінню виважено вести розмову та тримати заявника в певних «рамках» розмови, вмінню вичленити з діалогу головну інформацію і т.д.

Саме останньому аспекту спілкування тренери приділили немало часу, адже оператори мають протягом 2-х хвилин передати отриману від заявника інформацію диспетчеру, котрий, власне, й направляє чергові наряди на місце виклику, події чи скоєного злочину.

Самі дівчата стверджують – отримані знання їм, безумовно стануть у нагоді. Альона Карапузова, оператор лінії «102», говорить: «Дуже корисно знати, як правильно побудувати розмову, аби знати, чим саме потрібно допомогти людині - наприклад, викликати «швидку» в разі наявності тілесних ушкоджень».

Думку дівчини підтримує її колега, Наталя Антонець: «Швидкість та професіоналізм – це дві основні риси нашої роботи. Враховуючи той факт, що в середньому кожен виклик обслуговується не більше 2-х хвилин, то й кваліфікація оператора повинна бути високою. Досягнути цього нам і допомагають подібні тренінги. Ми вдячні організаторам та ведучим за можливість отримувати нові знання, вдосконалювати свої навички та професійно допомагати людям».

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати