На Сумщині операторів «102» вчили, як спілкуватися з громадянами

Минулого тижня близько тридцяти операторів та диспетчерів служби вчилися по-новому спілкуватися з людьми, котрі в стресовому стані звертаються на «гарячу» лінію поліції за допомогою.

Про це повідомляє відділ комунікації поліції Сумської області.

Аби навчити операторів правильному спілкуванню з громадянами, котрі в стресовому стані звертаються за допомогою на лінію «102», вмінню у найкоротший час отримати максимальний об‘єм інформації та правильно кваліфікувати подію, про яку йде мова, фахівці відділу психологічного забезпечення УКЗ ГУНП в області розробили та провели відповідний тренінг.

Учасники тренінгу не лише розширили свої уявлення про власні комунікативні здібності, а й відпрацювали навички переконання та вміння знаходити вагомі аргументи на користь своєї точки зору. Спеціалісти-психологи розповіли та показали важливість у розмові з невидимим співрозмовником, котрий, до того ж, перебуває у критичній для нього ситуації, таких нібито «дрібниць», як інтонація, тональність та гучність голосу, окремих слів-«маркерів», вмінню виважено вести розмову та тримати заявника в певних «рамках» розмови, вмінню вичленити з діалогу головну інформацію і т.д.

Саме останньому аспекту спілкування тренери приділили немало часу, адже оператори мають протягом 2-х хвилин передати отриману від заявника інформацію диспетчеру, котрий, власне, й направляє чергові наряди на місце виклику, події чи скоєного злочину.

Самі дівчата стверджують – отримані знання їм, безумовно стануть у нагоді. Альона Карапузова, оператор лінії «102», говорить: «Дуже корисно знати, як правильно побудувати розмову, аби знати, чим саме потрібно допомогти людині - наприклад, викликати «швидку» в разі наявності тілесних ушкоджень».

Думку дівчини підтримує її колега, Наталя Антонець: «Швидкість та професіоналізм – це дві основні риси нашої роботи. Враховуючи той факт, що в середньому кожен виклик обслуговується не більше 2-х хвилин, то й кваліфікація оператора повинна бути високою. Досягнути цього нам і допомагають подібні тренінги. Ми вдячні організаторам та ведучим за можливість отримувати нові знання, вдосконалювати свої навички та професійно допомагати людям».

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
108 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань