Дорожники Сумщини готові до зими

Спеціальна дорожня техніка, яка є на балансі облавтодору, готова для експлуатації в складних погодніх умовах.

Про це на своєму сайті повідомляє Служба автомобільних доріг у Сумській області.

Для зимового утримання підготовлено 235 одиниць техніки та механізмів:

- 54 піскорозкидачі;

- 4 солерозподілювачі;

- 55 одиниць навантажувальної техніки;

- 33 автогрейдери;

- 15 бульдозерів;

- 4 роторні снігоочищувачі;

- 70 одиниць іншої снігоочисної техніки (БАТ, ІМР, трактори тощо);

- 70 одиниць навісного обладнання.

Наразі укладаються додаткові договори на залучення техніки інших підприємств.

Для стабільної роботи в осінньо-зимовий період створюється 10-денний резерв паливно-мастильних матеріалів та протиожеледних матеріалів. На сьогодні заготовлено 24,7 тис. тон піску, 7,22 тис.тон солі, 75 тон дизельного палива та 12 тон бензину. Підготовлено 3 стаціонарні та 31 тимчасовий майданчики для складування та зберігання протиожеледного матеріалу. Для проведення ямкового ремонту в зимових умовах заготовлено понад 300 тон холодної асфальтобетонної суміші.

Завершується ремонтування пошкоджених снігозатримуючих щитів, які застосовуються на снігозаносних ділянках автодоріг. Минулорічний досвід роботи показує ефективність їх використання, тож начальник Служби доручив керівникам підрядних організацій проаналізувати можливості щодо додаткового виготовлення щитів. При ускладненні погодних умов у цілодобовому режимі працюватимуть аварійні бригади.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати