Куди звертатися конотопцям, якщо купили неякісний товар

До відділу контролю міської ради звернулася конотопчанка Вікторія зі скаргою на придбання неякісних босоніжок в одному з магазинів міста вартістю 365 грн. В босоніжках через тиждень відклеїлась підошва.

Споживач залишила босоніжки продавцеві з усною вимогою безоплатно відремонтувати або повернути кошти, як і передбачено чинним законодавством. Коли прийшла за результатом, їй повернули відремонтоване взуття. При цьому товарний вигляд босоніжок був зіпсований, позаяк ремонт був виконаний шляхом прошиття підошви, що звичайно не влаштовувало споживача. Вікторія не стала забирати взуття, а запропонувала повернути кошти. Але продавець відмовився повернути кошти.

Відповідно до вимог чинного законодавства відклеювання підошви відноситься до переліку дефектів взуття, які можуть бути усунуті виробником впродовж гарантійного терміну, але без зниження його споживчих властивостей. 

В результаті розгляду даної скарги, права споживача захищені.

Оскільки вимоги чинного законодавства про захист прав споживачів продавцем порушені, про що йому і було роз’яснено, продавець повернув споживачеві кошти в повному обсязі.

Нагадаємо, сьогодні з 9:00 до 10:00 працюватиме телефонна «гаряча» лінія з питань захисту прав споживачів. 

Звертайтеся за телефоном 2-30-26. На ваші запитання відповідатиме головний спеціаліст відділу контролю Наталія Гладун.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )