На Сумщині запрацював новий рибоохоронний патруль

У вересні 2017 року запрацював Сумський рибоохоронний патруль. Основне його завдання – забезпечення на водоймах Сумщини ефективної системи контролю за використанням і відтворенням водних біоресурсів та боротьба з браконьєрством.

Для участі в конкурсному відборі 31 кандидат подав документи. За результатами конкурсу відібрано 13 патрульних, які здійснюватимуть моніторинг та патрулювання водних об’єктів області. З 15 посад до рибного патруля вакантними залишаються дві. Інформація про подачу документів на ці посади з’явиться на веб-сайті Держрибагентства.

Випробувальний термін рибоохоронних патрульних складе до 6 місяців. За цей час вони зможуть проявити себе, продемонструвати мотивацію та достойні результати. Кандидати, що у роботі переслідуватимуть власні інтереси, випробувальний термін не пройдуть.

Для забезпечення оперативного реагування на факти браконьєрства просять всіх, хто бачить незаконний вилов риби на водоймах Сумщини чи збут біоресурсів, терміново повідомляти на номер «гарячої» лінії: 0-800- 50-52- 50. Сумський рибоохоронний патруль щиро сподівається на співпрацю з небайдужими громадянами.

Як зазначають у прес-службі Держрибагентства, рибоохоронний патруль є органом із якісно новими стандартами роботи. Зарплата рибних патрульних буде в кілька разів вища, ніж в ліквідованих органах рибоохорони. Очікується, що вона буде складати 8-9 тис грн., за рахунок внутрішньої оптимізації та отримання додаткового фінансування в рамках державного бюджету.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку