Реклама
15:53, 25 травня 2017 р.
5 способів збільшити продажі автозапчастин
Реклама
Всі власники магазинів бажають мати гарний прибуток і шукають ефективний спосіб швидко збільшити продажі. На жаль, єдиного вірно чинного методу немає. Результат може дати тільки застосування системи: використання нововведень і інновацій, постійна робота з персоналом і поліпшення сервісу.
Робота над помилками
Щоб вилікувати пацієнта, лікар повинен знати причину захворювання. Щоб підвищити обсяг продажів, слід виявити причини, що не дозволяють це зробити. Так поступила і компанія https://internetcars.ru, коли з зворотного зв'язку від продавців дізналася про їх низькі доходи. Спочатку були проаналізовані сервіси, каталоги і внутрішній трафік, знайдені неточності виправляли. Пізніше були вивчені профілі тих продавців, які стверджували, що «отримують мало замовлень» на ресурсі.
Аналіз показав наступне:
- керівники автобізнесу направляють численні ресурси на просування товару, рекламу, участь на електронних майданчиках замість того, щоб навчати менеджерів і покращувати сервіс;
- в кошиках продавців є по кілька непереглянутих замовлень;
- менеджери не знають асортимент товару, не прагнуть утримати клієнта і навіть не на всі питання покупця можуть відповісти;
- інформація в прайсах (ціна, наявність товару і терміни доставки) не відповідає дійсності.
- Виходить, що система функціонувати не може, адже навіть не всі її ланки працюють. Посада менеджера відповідальна і вимагає певних знань. Він зобов'язаний добре знати автомобільні комплектуючі, вміти правильно підбирати потрібну покупцем деталь, грамотно і зрозуміло відповідати на питання, давати кваліфіковані консультації. Потрібно швидко реагувати на замовлення клієнтів. А належного сервісу немає. В результаті гроші власника витрачені, а «нічого не отримує».
5 порад продавцям від Авто.Про
- 1. Навчайте і тестируйте своїх менеджерів на предмет знання вашого асортименту, умов поставки та оплати.
- 2. Призначте відповідального за ведення аккаунта на торговому майданчику, щоб він стежив за виконанням правил участі на ресурсі, своєчасним оновленням актуального прайсу та інформації, рівнем рейтингу, перевіркою листів від адміністрації і наявності замовлень в кошику.
- 3. Робіть контрольні закупівлі - це допоможе вам контролювати роботу свого персоналу, вчасно знаходити помилки, підвищувати якість обслуговування.
- 4. Не вносьте зайві «дрібні» позиції в прайс. Їх клікабільность не окупається. Через них важче знайти необхідну запчастину. Нехай менеджери пропонують їх в якості супутніх товарів до основного замовлення.
- 5. Подивіться на свій прайс і аккаунт очима покупця, зробіть висновки, чи враховано в подачі інформації.
Цих п'яти способів недостатньо для вирішення всіх проблем продавців, однак і без даних виправлень прибуток компаній не збільшиться. На міжнародній виставці «SIA-АвтоТехСервіс'2017», яка скоро пройде в Києві, тема підвищення продажів буде розглянута більш детально.
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Останні новини
У Кам’янському продають легендарний завод: які потужності має
Новини компаній
17:00
4 жовтня
13:05
4 жовтня
12:29
2 жовтня
ТОП новини
live comments feed...