5 способів збільшити продажі автозапчастин

Всі власники магазинів бажають мати гарний прибуток і шукають ефективний спосіб швидко збільшити продажі. На жаль, єдиного вірно чинного методу немає. Результат може дати тільки застосування системи: використання нововведень і інновацій, постійна робота з персоналом і поліпшення сервісу.

Робота над помилками

Щоб вилікувати пацієнта, лікар повинен знати причину захворювання. Щоб підвищити обсяг продажів, слід виявити причини, що не дозволяють це зробити. Так поступила і компанія https://internetcars.ru, коли з зворотного зв'язку від продавців дізналася про їх низькі доходи. Спочатку були проаналізовані сервіси, каталоги і внутрішній трафік, знайдені неточності виправляли. Пізніше були вивчені профілі тих продавців, які стверджували, що «отримують мало замовлень» на ресурсі.

Аналіз показав наступне:

  •  керівники автобізнесу направляють численні ресурси на просування товару, рекламу, участь на електронних майданчиках замість того, щоб навчати менеджерів і покращувати сервіс;
  •  в кошиках продавців є по кілька непереглянутих замовлень;
  •  менеджери не знають асортимент товару, не прагнуть утримати клієнта і навіть не на всі питання покупця можуть відповісти;
  •  інформація в прайсах (ціна, наявність товару і терміни доставки) не відповідає дійсності.
  • Виходить, що система функціонувати не може, адже навіть не всі її ланки працюють. Посада менеджера відповідальна і вимагає певних знань. Він зобов'язаний добре знати автомобільні комплектуючі, вміти правильно підбирати потрібну покупцем деталь, грамотно і зрозуміло відповідати на питання, давати кваліфіковані консультації. Потрібно швидко реагувати на замовлення клієнтів. А належного сервісу немає. В результаті гроші власника витрачені, а «нічого не отримує».

5 порад продавцям від Авто.Про

  • 1. Навчайте і тестируйте своїх менеджерів на предмет знання вашого асортименту, умов поставки та оплати.
  • 2. Призначте відповідального за ведення аккаунта на торговому майданчику, щоб він стежив за виконанням правил участі на ресурсі, своєчасним оновленням актуального прайсу та інформації, рівнем рейтингу, перевіркою листів від адміністрації і наявності замовлень в кошику.
  • 3. Робіть контрольні закупівлі - це допоможе вам контролювати роботу свого персоналу, вчасно знаходити помилки, підвищувати якість обслуговування.
  • 4. Не вносьте зайві «дрібні» позиції в прайс. Їх клікабільность не окупається. Через них важче знайти необхідну запчастину. Нехай менеджери пропонують їх в якості супутніх товарів до основного замовлення.
  • 5. Подивіться на свій прайс і аккаунт очима покупця, зробіть висновки, чи враховано в подачі інформації.

Цих п'яти способів недостатньо для вирішення всіх проблем продавців, однак і без даних виправлень прибуток компаній не збільшиться. На міжнародній виставці «SIA-АвтоТехСервіс'2017», яка скоро пройде в Києві, тема підвищення продажів буде розглянута більш детально.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)
7 переглядів у липні
Я рекомендую
Ніхто ще не рекомендував

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку