• Головна
  • Кому та куди скаржитись на роботу Укрзалізниці
09:00, 22 червня 2017 р.

Кому та куди скаржитись на роботу Укрзалізниці

Кому та куди скаржитись на роботу Укрзалізниці

Останнім часом у конотопців виникає все більше скарг на роботу "Укрзалізниці": брудні потяги, зламані туалети, погане обслуговування, тощо. Що робити, якщо ви вкотре стикаєтесь з безладом чи хамством залізничників, і ваш терпець урвався? Поремствувати з друзями, викласти фото в соцмережу чи написати там обурливий пост нічого не дасть. Є більш дієві способи.

По-перше, на кожній станції та в потягах є книга скарг, заяв та пропозицій, аркуші якої повинні бути пронумеровані, прошнуровані і скріплені печаткою. Можна писати скаргу туди. Така книга має бути на видному місці або у провідника.

Читайте за темою:"Першокласний комфорт" в вагонах 1 класу комфортабельних електричок.

По-друге, якщо провідник відмовляється її надати, є сенс звернутися до начальника потяга. Якщо ж ви перебуваєте на станції чи вокзалі, то допомогти може ще й начальник станції або начальник вокзалу. Про це детальніше можна дізнатися у вже відомій нам постанові №252, але цього разу у пункті №72.

По-третє, можна зателефонувати на «гарячу лінію» «Укрзалізниці». Якщо ви побачили правопорушення з боку залізничників, набирайте 0800 50 3222. Якщо ж є зауваження щодо якості обслуговування, телефонуйте за номером 0800 50 3111. Або ж надішліть скаргу на електронну скриньку [email protected].

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Укрзалізниця #скарги #порушення #кудизвертатись
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...