На Сумщині пройшов Всеукраїнський флешмоб з безпеки дорожнього руху (ФОТО)

18 квітня на території торгівельно-розважального центру "Мануфактура" в місті Суми відбувся флешмоб з дорожньої безпеки. До флешмобу приєдналися Федерація автоспорту Сумщини, учні місцевих шкіл та жителі міста.

Сумщина сьогодні – це 7230 кілометрів автодоріг, 177 тисяч дітей і 213 дорожньо-транспортних пригод в цьому році, 3 з яких сталися з вини маленьких учасників дорожнього руху, 7 – за участі дітей, і ще четверо діток потерпіли в аваріях.

Як зазначив т. в. о. начальника ГУНП області Володимир Бабич, мета акції – популяризація безпеки дорожнього руху, залучення до цього молоді, особливо дітей.

Сам флешмоб з дорожньої безпеки стартував о 14.00 на території торгівельно-розважального центру "Мануфактура" (Суми).

Розпочали дійство автомобілі Федерації автоспорту Сумщини, які беруть участь в змаганнях по всій Україні. Всі присутні змогли побачити шоу дріфт-таксі, а деякі змогли відчути адреналін, особисто взявши в ньому участь. Наприкінці флешмобу діти представили танцювальну композицію, та закликали жителів області дотримуватися безпеки дорожнього руху.

Після завершення акції маленькі її учасники сфотографувалися з символом флешмобу - м’якою іграшкою «інспектором Гривою». Після чого вони разом з правоохоронцями написали на прапорі гасло «Сумщина – за безпеку дорожнього руху». Всі діти, що взяли участь у флешмобі, отримали від поліцейських кульки зеленого кольору - як символ безпеки, та тематичні книжечки «1000 та 1 поворот».

Сьогодні правоохоронці Сумщини передадуть естафету колегам з Чернігівської області, на території якої відбудеться наступний флешмоб, присвячений безпеці на дорозі.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )
36 переглядів в листопаді

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Будь ласка, залиште конструктивний, обґрунтований та інформативний текст, що стосується якість роботи компанії, на прикладі особистого досвіду.

Не дозволяється: використання не нормативної лексики, загроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати