Ще двоє конотопців стали жертвами інтернет-шахраїв

За останні кілька днів двоє мешканців міста та району стали жертвами аферистів. Перерахувавши передоплату за придбання вподобаного товару, громадяни так і не дочекалися покупок, натомість втратили всі свої заощадження.

До чергової частини Конотопського відділу поліції із заявою про шахрайство звернувся 23-річний житель району. Молодик розповів: на відомому Інтернет-сайті побачив приватне оголошення про продаж автомобільної «гуми» за прийнятною ціною. Не гаючи часу, він зв’язався з продавцем та, обговоривши умови купівлі-продажу, перерахував на запропонований рахунок банківської картки передоплату в розмірі 10500 гривень. Але свого товару він так і не дочекався: псевдопродавець видалив оголошення та змінив сім-карту в стільниковому телефоні.

Через кілька днів у подібній ситуації опинився і 25-річний конотопчанин. Молодий чоловік хотів придбати через Всесвітню мережу новенький ноутбук, але натрапив на «фейкове» оголошення. Відтак, передоплату в сумі 1700 гривень потерпілий перерахував, а от техніку так і не отримав.

Вказані факти в поліції зареєстрували та проводять по ним перевірку. Правоохоронці роблять все можливе, щоб встановити особи зловмисників і повернути потерпілим гроші. Та радять громадянам не бути настільки довірливими, і не перераховувати завчасно незнайомим особам кошти за ще не отриманий товар - в таких випадках слід скористатися послугою «накладений платіж». Жителям регіону треба пам‘ятати, що за будь-якими вигідними пропозиціями може ховатись звичайнісінький зловмисник.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку