Понад 20 тисяч гривень втратили довірливі конотопці, повідомивши псевдобанкірам пін-код їх карток

До поліції Конотопського відділу звернулись двоє місцевих мешканців. Чоловік та жінка, які між собою незнайомі, просили допомогти розшукати аферистів, які, представившись працівниками служби безпеки одного з відомих банків, повідомили, що з їх банківських карток шахраї намагаються зняти гроші та під приводом блокування карток, дізнались персональні дані заявників та секретні коди їх карток, після чого обом прийшло смс-повідомлення, в якому йшлося про зняття готівки. І якщо  43-річний чоловік лишився 3 тисяч гривень, 67-річна жінка втратила 17 тисяч 250 гривень.

Сьогодні правоохоронці роблять все можливе аби розшукати зловмисників та притягти їх до відповідальності. За всіма фактами у поліції відкриті кримінальні провадження за ч.1 ст. 190 Кримінального кодексу України «Шахрайство».

Та аби подібних випадків було менше, поліцейські звертаються до громадян з проханням обмежити спілкування з банківськими працівниками до мінімуму та всі фінансові питання вирішувати лише у банківських установах. Правоохоронці наголошують, що жодна банківська операція «не вирішується» телефонною розмовою, справжні банкіри не випитують персональних даних своїх клієнтів, а тим паче секретної інформації по карті. З подібними дзвінками звертаються лише шахраї. Про такі випадки одразу повідомляйте поліцейських та справжніх працівників банку за номерами клієнтської підтримки (клієнти «Приват Банку» про можливі випадки шахрайства можуть зателефонувати на номер 3700, а клієнти «Ощадбанку» - за номером 0 800 210 800, цілодобово, з мобільного - безкоштовно).

Відділ комунікації поліції Сумської обл.
Конотоп псевдобанкіри шахрайство
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати
Коментарі