• Головна
  • Чому на ремонт переїзду по пр. Червоної Калини витрачено майже мільйон?
08:00, 6 січня 2017 р.

Чому на ремонт переїзду по пр. Червоної Калини витрачено майже мільйон?

Розмов про ремонт переїзду трамвайних колій по проспекту Червоної Калини точиться чимало. Одні звинувачують очільника міста в розтраті бюджетних коштів, стверджуючи, що кошторис завищений. Інші невдоволені якістю проведених робіт. Ще дехто натякає на відсутність контролю на ділянці, що призвело до затоплення нечистотами сусіднього будинку. Щодо цих та інших питань Артем Семеніхін дав роз'яснення журналістам під час брифінгу.

Чому така велика вартість ремонту?

-  У нас, практично, півміста стало "експертами" в галузі будівництва переїздів, - зауважив Конотопський голова. -  Та тільки вони дечого не враховують. Одна тільки рейка на тому переїзді коштує понад 30 тисяч гривень. Бетонні плити виготовляли у Львові по індивідуальному замовленню, спеціально під наші потреби. Давайте порахуємо, скільки коштує одна лише доставка?! Хлопці відпрацювали в три зміни! Скільки коштує оплата праці? Замінені були також під'їзні шляхи. Колію вирівняли. Якщо ви порівняєте, яка там була раніше відстань між коліями, вона змінилася.

 2017-01-05 13-35-28

Як повідомив Артем Семеніхін, в планах цього літа замінити зношену трамвайну рейку й на повороті на вулицю Виконкомівську. А також повністю вирівняти колію на найбільш аварійній ділянці в центрі міста, а саме від проспекту Червоної Калини до колишнього магазину "Ластівка". Тут відбудеться заміна шпал, зроблять зварні з'єднання, щоб на цій ділянці трамвай був максимально безшумний, адже зараз йде шалена вібрація, від чого навколишні будинки поступово руйнуються.

На питання, чи закупівля матеріалів на ремонт колії відбувалася за системою "Прозорро", мер відповів, що через дану систему відбувся вибір підрядної організації, яка надала відповідний кошторис.

2017-01-05 13-35-53

2017-01-05 13-35-53

- Я сам вражений від того, які гроші необхідно витрачати на капітальні видатки, від того, які космічні зараз ціни. - коментує кошторис проекту Семеніхін.

Чому переїзд не гумовий?

- Я досить тривалий час прожив у місті Києві, і я був свідком того, як свого часу на проспекті Перемоги робили переїзд. Викладали його гумою. Той переїзд простояв щось близько трьох років, потім гума ця поздувалася, її зрізали, потім зняли повністю і переробляли цей переїзд заново. Сума там була в десятках мільйонів гривень. І коли переробили цей переїзд в місті Києві, то зробили його точно такий же самий, як у нас зараз в Конотопі. Єдина відмінність у тому, що в нас під переїздом пролягають комунікації, тому для нас робили спеціальну розбірну конструкцію, бо там є люк. І плити індивідуальних розмірів. Вони неповторні, точно таких розмірів ніде не знайдеш, тому що вони були вироблені спеціально, щоб можна було відкривати доступ до каналізації.

Чому не покриті гумою, тому що вона все одно за кілька років попливе. Немає сенсу цього робити. А той переїзд, який зараз зроблений, на ньому можна нашими українськими танками кататися, і нічого йому не буде. Гарантія на роботи є.

2017-01-05 11-54-46

2017-01-05 11-54-46

 

Артем Семеніхін зазначив, що для водіїв є ще певні незручності при під'їзді до переїзду. Це пов'язано з тим, що при капремонті проспекту, який робили кілька років тому, не було дотримано технологій. Було постелено асфальт по старій кам'яній дорозі, люки закатали, і тому зараз на проспекті Червоної Калини дорога - хвилями. Та міський голова пообіцяв усунути цю проблему відразу, як тільки дозволить погода. Метрів за 15 з одного і іншого боку зріжуть асфальт, і перероблять його так, щоб під'їжджати до переїзду було максимально комфортно.

Чому ж насправді забилася каналізація?

На думку міського голови, куфайка, через яку забилася каналізація, була залишена не випадково. За його , верхній одяг спеціально запхали у трубу.

- Каналізація - не роздягальня, - зауважив Артем Семеніхін.

Він розповів, що минулого року, коли забилася каналізація на Успенсько-Троїцькій, міська рада укладала договір з Конотопським водоканалом. Того разу пробивання однієї каналізації обійшлося місту приблизно в 65 тисяч гривень. Цього ж разу, коли замовили гідродинамічну машину з міста Києва, чистка каналізації обійшлася менше чим в 10 тисяч гривень. 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Конотоп #переїзд #трамвай #капремонт #кошторис
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...