ТРК "Відікон" відмовився від мовлення в Конотопі

Сумський регіональний телеканал «Відікон», екс-губернатора Сумської області Володимира Щербаня відмовився від місцевої ліцензії на шість годин аналогового мовлення в Конотопі, повідомляє Медіаняня.

Але у телеканалу залишається аналогова ліцензія на 18 годин мовлення в Конотопі, а також цілодобова ліцензія на аналогове і цифрове мовлення в Сумах та області.

Причини рокіровки речник пояснив Нацраді листом: з фінансових міркувань (без деталей).

Як відомо, сумський телеканал «Відікон» і місцевий «Діва-радіо» належить Володимиру Щербаню, але згідно з розкритій структурі власності, Щербань безпосередньо володіє тільки 54% мовлення, а ще 43,7% - через дві українські компанії. Решта 2,3% належать громадянину Греції Іорданідісу Едуардосу Марксу.

Медіаняня
Конотоп Відікон
Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
Оцініть першим
(0 оцінок)
Поки ще ніхто не оцінював
Ніхто ще не рекомендував
Авторизуйтесь ,
щоб оцінити і порекомендувати

Коментарі