• Головна
  • Конотопські перевізники не хочуть коригувавати та вводити нові маршрути
08:00, 17 жовтня 2016 р.

Конотопські перевізники не хочуть коригувавати та вводити нові маршрути

Відбулося засідання "круглого" столу з розгляду звіту за результатами проведення Національним транспортним університетом обстеження пасажиропотоків на маршрутах загального користування та оптимізації транспортної мережі за участі депутатів міської ради, представників громадськості та перевізників.

Під час круглого столу фахівці Національного транспортного університету представили пропозиції щодо оптимізації транспортної мережі міста з врахуванням зауважень мешканців міста. Особливо жваву дискусію викликала організація руху автобусного маршруту №1 у зустрічно-кільцевому напрямку, тобто з проїздом по вул. Б.Лузанів, що дасть можливість доїхати пасажирам до основних медичних закладів міста.

Проте, як пише ФонтанNеws, присутні на засіданні перевізники виступили категорично проти будь-яких змін. Вони апелювали до того, що пальне здорожчало і вартість проїзду уже зараз має бути вдвічі більшою, працюють вони «в нуль»,  а нав’язані владою збиткові маршрути №1А, №20 і.т.п буквально «топлять» бізнес. Врешті у бік влади пролунав ультиматум:  купляйте автобуси і їздіть самі, бо ми по таким схемам їздити не будемо і громада лишиться без транспорту взагалі.

Ігор Степанченко трохи охолодив запал приватників,  відкрито заявивши про те, що автобуси по маршруту 1А за три минулі місяці курсували лише кілька днів та й то з порушенням графіку. Так само порушуються домовленості на маршруті №19 та інших. А якщо  на маршруті відсутні автобуси, то про які збитки може іти мова? Після того як став комунальним маршрут №10 (який свого часу навперебій називали збитковим усі перевізники), він  приносить трамвайному управлінню прибуток, хоч і невеликий. У вересні за кошти місцевого бюджету КТУ придбало у комунальну власність б/у «Богдан», який нині курсує по маршруту №16, і знову ж таки не у збиток. Хоча влітку під час перемовин підприємці називали його неокупним. Наразі триває тендер на купівлю ще одного автобуса, аби 16-й маршрут зробити повністю комунальним. Що ж до окупності нових маршрутів – вони проходять густонаселеними вулицями (одна лише Успенсько-Троїцька має більше 5 тисяч мешканців!)  - тож навряд чи автобуси їздитимуть порожніми. А за умови розміщення на зупинках інформаційних табло з графіком руху, плюс дотримання цього графіку перевізниками – так звана «обкатка» нових маршрутів пройде швидко і безболісно.

Науковці, зі свого боку, нагадали про цифри дослідження: обсяги  перевезень у робочий день – понад 210 тисяч пасажирів, у вихідний – 148 тисяч, середня дальність поїздки на всіх маршрутах – в межах 2,7 км. Отож найпростіші підрахунки ставлять під сумнів твердження про збитковість. Крім того, не може бути й мови про розвиток трамваю, допоки його прямування у центральній частині міста дублюють 18 автобусних маршрутів з інтервалом близько однієї хвилини. «Навіть столичне метро курсує з більшим інтервалом! Подивіться, що робиться на ваших маршрутах: один поперед одного, і ви це знаєте!, - спересердя заявив професор університету Валерій Маруніч .  -  Все можливо, якщо не ставати у позу, а шукати компроміси!»  

Що ж до окупності нових і скоригованих маршрутів, фахівець інституту запропонував провести додаткове соцопитування, яке допоможе вивчити попит, а відтак і грошову вигоду кожного маршруту. Як варіант – надавати перевізникам «до пари» один економічно вигідний і один неприбутковий, але важливий для конотопців маршрут, аби вирішити проблему.

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Конотоп #маршрутки #оптимізація #зміни
0,0
Оцініть першим
Авторизуйтесь, щоб оцінити
Авторизуйтесь, щоб оцінити
live comments feed...