Двоє конотопчан стали жертвою аферистів

За минулі вихідні ще двоє конотопчан потрапили на вудку аферистів. І хоча сценарії були не нові, шахраям вдалося видурити у довірливих громадян близько 6 тисяч гривень.

Свої заощадження у сумі дві тисячі гривень втратила 51-річна жителька Конотопа. Жінка звернулась до поліції та розповіла, що її надурив чоловік, який представився працівником банку. Аферист під приводом планової перевірки бази клієнтів, дізнався секретні коди та в подальшому з її банківської картки зняв гроші.

А от 52-річний конотопчанин розповів поліцейським, що в його випадку зловмисником виявився покупець спінінгу, який, намагаючись придбати його товар на одному з сайтів оголошень в Інтернеті, замість того аби перерахувати обумовлені гроші на його банківську картку, вивідав секретні цифри та спустошив рахунок заявника на 4 тисячі 200 гривень.

Нині працівники поліції роблять все можливе аби встановити особи підозрюваних. За фактом «Шахрайство» правоохоронці вже відкрили кримінальне провадження за ст. 190, ч.1 Кримінального кодексу України, яка передбачає до трьох років обмеження волі.

А тому аби не потрапити в пастку шахраїв, працівники поліції радять жителям області, перевіряти інформацію так званих псевдобанкірів. Пам’ятайте, всі банківські операції проводяться виключно в банківських установах, і якщо мова йде про номер банківської картки або про інші секретні коди чи цифри, які ви маєте назвати незнайомцям по телефону, будьте певні, то телефонують шахраї.

Автор
( 0 оцінок )
Актуальність
( 0 оцінок )
Виклад
( 0 оцінок )

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образи; пряме порівняння з іншими конкуруючими компаніями; розміщення посилань на сторонні ресурси Інтернету; реклама та самореклама, заяви, пов'язані з діяльністю компанії.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати