Конотопчанин на вершині Говерли приготував борщ

14-річний конотопчанин Микита Іщенко потрапив до неофіційної Книги рекордів України. На висоті понад 2 тисячі метрів він приготував смачний червоний борщ

Своєю стравою він нагодував усіх туристів, які піднялися на відому українську вершину.

Видання "ВекторНьюс" пише, що від самого початку перед Микитою існувало багато складних завдань:
1. Зважитися самому на такий вчинок;
2. Отримати дозвіл від дорослих;
3. Навчитися ідеально готувати червоний український борщ;
4. Підготувати всі необхідні складові для приготування борщу в похідних умовах, до того ж ще й на гірській вершині;
5. Організувати поїздку в Карпати; 
6. Увійти в гарну фізичну форму, щоб без проблем піднятися з двадцятикілограмовим рюкзаком на найвищу гору України;
7. Подолати природні і фізичні явища: складність закипання води на великій висоті, запаморочення, сильний вітер, пекуче сонце, можливість зливи з грозами, безпросвітний туман;
8. І найважче – подолати страх публічності. 

Незважаючи ні на що, 30 червня 2016 року Микита чудово впорався зі всіма труднощами і реалізував задумане. Він встановив неофіційний рекорд України в 14 років приготував 10 літрів українського борщу на вершині гори Говерла.

Масове поїдання українського борщу на вершині гори Говерла Микита присвятив 25-річчю незалежності України. Він публічно заявив, що і далі буде прославляти свою країну і свою національну кухню на весь світ.

А також 14-річний підліток зухвало кинув виклик популярній кулінарній передачі "МайстерШеф", закликавши її кухарів повторити його рекорд.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку