• Головна
  • Про зміни у виплаті пенсій внутрішньо переміщеним особам
09:00, 29 червня 2016 р.

Про зміни у виплаті пенсій внутрішньо переміщеним особам

З 1 липня 2016 року виплата пенсій внутрішньо переміщеним особам буде здійснюватися виключно через рахунки та мережу установ ПАТ “Державний ощадний банк України”.

Кабінетом міністрів України ухвалено рішення, що для ідентифікації одержувачів пенсій, які є внутрішньо переміщеними особами, та забезпечення виплати їм пенсій здійснюється виготовлення платіжних карток, які одночасно є пенсійними посвідченнями. При цьому якщо особа одержить таке посвідчення, то пенсійне посвідчення загальновстановленого зразка не видаватиметься.

Електронне пенсійне посвідчення виготовлятиметься на ім'я особи, якій призначено пенсію. Якщо пенсію призначено неповнолітній або недієздатній особі чи особі, цивільна дієздатність якої обмежена, то в електронному пенсійному посвідченні (у позиції “Вид пенсії”) зазначатиметься прізвище, ім'я та по батькові батька (матері) або опікуна чи піклувальника.

У новому документі зазначатиметься графічна та електронна інформація про власника та його електронний цифровий підпис.

Крім того, вказуватимуться відомості про вид пенсії, групу, причину інвалідності й строк, на який установлено інвалідність.

У разі продовження строку призначення пенсії, установлення інвалідності або продовження її на новий строк відбуватиметься виготовлення нового посвідчення.

Виготовлення електронного посвідчення здійснюватиметься на підставі заяви пенсіонера, поданої до територіального органу Пенсійного фонду України, протягом 30 робочих днів із дня прийняття такої заяви.

Такий документ видаватиметься у вказаному в заяві відділенні банку особисто пенсіонерові, а якщо пенсіонером є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, - батькам, опікуну, піклувальникові (законному представнику), за умови, що буде пред'явлено документи, за допомогою яких банк зможе ідентифікувати таку особу.

Разом з електронним посвідченням видаватиметься інструкція про його використання.

Нове пенсійне посвідчення як платіжна картка діятиме до трьох років за умови, що фізична ідентифікація одержувача пенсії у відділенні банку відбуватиметься перші два рази кожні шість місяців, а надалі — кожні дванадцять місяців. Загалом таке пенсійне посвідчення використовуватиметься як платіжна картка до закінчення строку її дії, або в разі закінчення строку призначення пенсії.

За довідками звертатися за адресою управління вул. Депутатська, 2  каб. №25, та за телефонами: (05447) 6-30-43, 6-11-00.

Читайте також: В липні конотопчанам перерахують права на пільги;

9 питань про нові правила оформлення пенсії.

 

Якщо ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl + Enter, щоб повідомити про це редакцію
#Конотоп #переселенці #пенсія
0,0
Оцініть першим
Авторизируйтесь, чтобы оценить
Авторизируйтесь, чтобы оценить
live comments feed...