05447.com.ua

Конотопчани знову потрапляють на «гачок» інтернет-шахраїв

На «гачок» інтернет-шахраїв потрапили ще двоє конотопчан. 22-річна дівчина хотіла продати свою куртку, а 42-річний чоловік - придбати плазмовий телевізор. Натомість обоє залишилися без грошей.

Оголошення про продаж куртки дівчина розмістила на одному з сайтів Всесвітньої мережі. За кілька днів на її мобільний телефон надійшов дзвінок. Невідомий співрозмовник представився власником одного з магазинів м. Києва та повідомив, що хоче придбати товар за 1 000 гривень. Дана пропозиція неабияк зацікавила панянку, і вона, не замислюючись, повідомила незнайомцю реквізити банківської карти. Скориставшись її довірою, зловмисник заволодів коштами в сумі 3 500 гривень.

У шахрайську пастку потрапив і 42-річний житель Конотопа, що вирішив через Інтернет придбати плазмовий телевізор. На одному з сайтів знайшов вигідну пропозицію. Не гаючи часу, зателефонував продавцеві і, обговоривши умови купівлі-продажу, перерахував 4 000 гривень на запропонований йому рахунок банківської картки. Однак очікуваного товару він так і не отримав. Щодо продавця – той класично обірвав зв‘язок, змінивши сім-картку у своєму стільниковому телефоні.

За цими фактами слідчі відкрили кримінальні провадження за ознаками ч.1 ст.190 КК України (шахрайство). Правоохоронці роблять все можливе, щоб встановити особи зловмисників та повернути потерпілим гроші. І вкотре закликають громадян бути обережними під час здійснення банківських операцій та не вірити на слово невідомим, що вам телефонують.

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Основний принцип - «відвідувай - відписувай ». Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати