В Конотопі мешканцям пропонують провести тепловізійну діагностику приватних житлових будинків

В рамках впровадження заходів  проекту «Підвищення енергоефективності закладів освітньої сфери м.Конотоп», що реалізується у місті за рахунок грантової підтримки Європейського Союзу, до тижня енергозбереження міською радою  заплановано проведення фокус-днів тепловізійної діагностики приватних житлових будинків.

В умовах сьогодення питання збереження тепла в будинку стає особливо актуальним.

Тепловізійне обстеження дозволить: виявити приховані дефекти теплоізоляції – зони тепловтрат; перевірити  якість установки вікон, дверей, склопакетів; оцінити роботу опалювальної системи і визначити точні місця закладених комунікацій, опалення, систем теплої підлоги, трубопроводів тощо.
Серед переваг тепловізійного обстеження будівлі (інфрачервоні технології) наочність – для розуміння  термограми (фотографії в інфрачервоному спектрі) не потрібно мати спеціальної підготовки; правильність даних –  прилад не змінює картину, він показує тільки те, що є насправді.

Якщо у Вас холодно в будинку, Ви плануєте впровадити енергозберігаючі заходи і Вас цікавить реальна картина стану житла, тоді тепловізійне обстеження саме для Вас.

Ви маєте можливість подати заявку для запрошення спеціаліста, який проведе тепловізійне обстеження Вашого будинку, заповнивши та надіславши анкету (офіційний сайт міської ради – www.rada.konotop.org,  розділ «Енергозбереження міста») на e-mail: ekonomkonotop@ukr.net або завернувшись за телефоном 6 61 66 (управління економіки Конотопської міської ради).

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку