В Конотопі з початку року померло майже на 400 людей більше ніж народилося

В м.Конотоп з початку 2015 року кількість мешканців скоротилась майже на 400 осіб. 

Сумна статистика щодо кількості народжених та померлих за 2015 рік у Сумській області  наведена нижче у таблиці:

Природний рух населення у січні–вересні 2015 року

       1.  Кількість живонароджених і померлих, природний приріст (скорочення)

                                                                                                                                                (осіб)

Кількість живонароджених

Кількість померлих

Природний приріст,

скорочення (–)

Кількість померлих дітей

 у віці до 1 року

Сумська область

7421

14312

–6891

55

у т.ч.

Суми (міськрада)

2123

2676

–553

15

Глухів (міськрада)

207

316

–109

2

Конотоп (міськрада)

500

895

–395

3

Лебедин (міськрада)

196

336

–140

1

Охтирка (міськрада)

315

520

–205

1

Ромни (міськрада)

308

540

–232

3

м.Шостка

401

823

–422

2

райони

    

Білопільський

325

772

–447

3

Буринський

161

483

–322

2

Великописарівський

122

327

–205

Глухівський

141

411

–270

2

Конотопський

183

522

–339

Краснопільський

186

383

–197

1

Кролевецький

235

567

–332

1

Лебединський

137

353

–216

Липоводолинський

125

318

–193

4

Недригайлівський

150

362

–212

1

Охтирський

153

418

–265

4

Путивльський

180

337

–157

Роменський

224

560

–336

1

Середино-Будський

100

269

–169

1

Сумський

406

856

–450

2

Тростянецький

282

500

–218

3

Шосткинський

124

355

–231

2

Ямпільський

137

413

–276

1

Автор
(0 оцінок)
Актуальність
(0 оцінок)
Виклад
(0 оцінок)

Відгуки та коментарі

Написати відгук
Написати коментар

Відгук - це думка або оцінка людей, які бажають передати досвід або враження іншим користувачам нашого сайту з обов'язковою аргументацією залишеного відгука. Ваш відгук допоможе багатьом прийняти правильне рішення Коментарі призначені для спілкування та обговорення, а також для роз'яснення питань, що цікавлять

Не дозволяється: використання ненормативної лексики, погроз або образ; безпосереднє порівняння з іншими конкуруючими компаніями; безпідставні заяви, що ображають діяльність компанії і / або її послуги; розміщення посилань на сторонні інтернет-ресурси; реклама та самореклама.

Введіть email:
Ваш e-mail не відображатиметься на сайті
або Авторизуйтесь , для написання відгуку
Автор
0/12
Актуальність
0/12
Виклад
0/12
Відгук:
Завантажити фото:
Вибрати

Коментарі призначені для обговорення, обговорення, вияснення цікавих питань. Для оцінок та рецензій використовуйте форму відгуку