"Сумиобленерго" запустило мобільний додаток "Мій рахунок" для Android

Тепер споживачі можуть контролювати нарахування за спожиту електроенергію, вносити покази лічильника та оплачувати рахунки за використану електричну енергію через мобільний телефон, а також переглядати заплановані відключення за своєю адресою.

Як повідомляє прес-центр компанії, фахівці ПАТ "Сумиобленерго" розробили мобільний додаток для побутових споживачів електричної енергії "Мій рахунок", який працює на платформі Android. Завантажити його на свій смартфон можна через "PlayMarket" (https://play.google.com/store), набравши в пошуку – "Мій рахунок".

За допомогою мобільного онлайн-сервісу "Мій рахунок" можна:

• створити обліковий запис у особистому кабінеті;

• вести декілька особових рахунків;

• контролювати стан розрахунків і споживання;

• зручно та вчасно передавати покази лічильника;

• сплачувати за електроенергію платіжною карткою;

• отримувати рахунок в електронному вигляді на вказану електронну пошту;

• переглянути актуальні тарифи, планові відключення та іншу корисну інформацію.

З питаннями щодо обслуговування необхідно звертатися до кол-центру ПАТ "Сумиобленерго" за телефоном 0 800 300 247 або надіславши повідомлення через Інтернет-приймальню на сайті ПАТ "Сумиобленерго".